Każdy klient ma prawo do reklamowania produktów zakupionych w sklepie internetowym ekorab.pl
Jak zareklamować zakupiony u nas produkt w kilku krokach:
1 – Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze reklamowania zakupionego towaru
Skontaktuj się z naszym pracownikiem i przekaż w pierwszej kolejności informacje gdzie i w jaki
sposób wystąpił problem.
Skontaktujesz się z nami poprzez:
Kontakt telefoniczny 22729-28-23 lub 789-008-190
Wysyłka maila na adres: sklep@ekorab.pl
Nasi pracownicy pomogą rozwiązać problem oraz podpowiedzą Ci w jaki sposób najlepiej dokonać
zgłoszenia reklamacji (w wyjątkowych sytuacjach możliwe wysłanie zdjęcia produktu).
2 – Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:
POBIERZ
Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres
email: sklep@ekorab.pl
3 – Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce
Umieść na paczce numer Twojego zamówienia i dopisz „REKLAMACJA”, przyspieszy to proces
reklamacji.
Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT
Informacje z numerem zamówienia napisz dużymi cyframi np. markerem.
4 – Wypełnij formularz online
Formularz dostępny jest na stronie pod adresem FORMULARZ REKLAMACYJNY
5 – Wyślij przesyłkę na nasz adres
Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zareklamowania produktu, zakupiony
towar należy wysłać na adres firmy:
Korab Narzędzia Ścierne Koralewski, Koralewska Sp.J.
05-840 Brwinów, ul. Pszczelińska 35 A